Τελείωσε και η δεύτερη συνέντευξη στα πλαίσια της δημιουργίας του video "13+13" με τον χημικό μηχανικό Κώστα Παπαμαργαρίτη. Μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη με μεγάλη συμμετοχή των παιδιών.
Όσο προχωράει το project δεν μπορώ να μην σκέφτομαι το πόσο διαφορετική θα ήταν η παιδεία μας αν δίναμε στα παιδιά κίνητρα να δημιουργούν. Όπως είπε και ο Κώστας " το πάν είναι να νικήσεις την βαρεμάρα"...
Όσο προχωράει το project δεν μπορώ να μην σκέφτομαι το πόσο διαφορετική θα ήταν η παιδεία μας αν δίναμε στα παιδιά κίνητρα να δημιουργούν. Όπως είπε και ο Κώστας " το πάν είναι να νικήσεις την βαρεμάρα"...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου