Έχοντας ξεπεράσει κάποιες σοβαρές τεχνικές δυσκολίες θα ανεβάσουμε αποσπάσματα από όλες τις συνεντεύξεις καθώς και από τις συζητήσεις με τα παιδιά μέσα στην τάξη.
Δημιουργία video από τους μαθητές του 1ου ΓΕΛ Λάρισας στο οποίο θα καταγράφονται οι απόψεις των τελειόφοιτων μαθητών για το πως είδαν τα μαθητικά τους χρόνια στο 1ο Λύκειο και το πως βλέπουν την ζωή τους στην κρίση που ζούμε. Επίσης μέσα από τις συνεντεύξεις 13 παλιών αποφοίτων του 1ου Λυκείου θα δούμε πως η ζωή στο 1ο Λύκειο επηρέασε ή όχι τις επιλογές που έκαναν...
Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου