Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Αυτό είναι το πρώτο απόσπασμα συνέντευξης που ανεβάζουμε. Είναι από την συνέντευξη του Φ. Σαχινίδη την Κυριακή 9/12/2012.
Έχοντας ξεπεράσει κάποιες σοβαρές τεχνικές δυσκολίες θα ανεβάσουμε αποσπάσματα από όλες τις συνεντεύξεις καθώς και από τις συζητήσεις με τα παιδιά μέσα στην τάξη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου