Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Την Δευτέρα 3/12 τραβήξαμε και το πρώτο video στην τάξη καταγράφοντας τις απόψεις των παιδιών για το σχολείο.
Την Κυριακή συνεχίζουμε με την 3η συνέντευξη.
Σειρά έχει ο Δημήτρης Δεληγιάννης, απόφοιτος του 1986, φιλόλογος, νομικός και διευθυντής του σχολείου της ΕΞΟΔΟΥ.
Το υλικό που μαζεύεται είναι πλούσιο και ελπίζουμε κάποια κομμάτια να τα ανεβάσουμε σύντομα στο blog.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου