Δημιουργία video από τους μαθητές του 1ου ΓΕΛ Λάρισας στο οποίο θα καταγράφονται οι απόψεις των τελειόφοιτων μαθητών για το πως είδαν τα μαθητικά τους χρόνια στο 1ο Λύκειο και το πως βλέπουν την ζωή τους στην κρίση που ζούμε. Επίσης μέσα από τις συνεντεύξεις 13 παλιών αποφοίτων του 1ου Λυκείου θα δούμε πως η ζωή στο 1ο Λύκειο επηρέασε ή όχι τις επιλογές που έκαναν...
Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012
Την Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012 συνεχίζουμε τις συνεντεύξεις στα πλαίσια της δημιουργίας του video "13+13" με την πρώτη γυναίκα, την Δέσποινα Θεοδώρου, δημοσιογράφο του Δημοτικού Ραδιοφώνου Λάρισας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου