Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Σήμερα  9 Δεκεμβρίου 2012 είχαμε ΔΥΟ συνεντεύξεις. Το πρωί με τον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Φίλιππο Σαχινίδη, απόφοιτο του 1ου Λυκείου του 1980 και το απόγευμα με τον φιλόλογο και διευθυντή του σχολείου της ΕΞΟΔΟΥ Δημήτρη Δεληγιάννη, απόφοιτο του 1986. Δύο πολύ ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις που φώτισαν διαφορετικές πτυχές του θέματος που διαπραγματευόμαστε. Συνεχίζουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου