Δημιουργήσαμε μια νέα σελίδα στο Facebook με το όνομα 13+13 και διεύθυνση http://facebook.com/13v13. Επίσης ετοιμάσαμε το πρώτο δοκιμαστικό video με την παρουσίαση των μαθητών του τμήματος.
Συμφωνήσαμε επίσης να συμμετάσχουμε στο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας που θα γίνει το Απρίλιο του 2013 στην Λάρισα.
Την επόμενη εβδομάδα τα παιδιά θα αρχίσουν να δουλεύουν τις ερωτήσεις που θα υποβάλουν στους παλιούς απόφοιτους.
Ο κατάλογος των αποφοίτων δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα. Σκεφτήκαμε να προεγγίσουμε δημόσια πρόσωπα, παλιούς καθηγητές και ανθρώπους που δραστηριοποιούνται σε δάφορους τομείς της κοινωνικής ζωής.
Το blog θα ενημερώνεται κάθε εβδομάδα με τις εξελίξεις γύρω από την δημιουργία του video. Θα ανεβάζουμε και το υλικό των συνεντεύξεων κάθε φορά που θα τελειώνουμε την επεξεργασία.
Περιμένουμε και τις απόψεις όσων έχουν τελειώσει το 1ο Λύκειο για το πως είδαν την μαθητική ζωή τους και πως αυτή επηρέασε με κάποιον τρόπο τις μετέπειτα επιλογές τους.
Σε αναμονή λοιπόν...
Άρης Χατζηγρίβας
Συμφωνήσαμε επίσης να συμμετάσχουμε στο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας που θα γίνει το Απρίλιο του 2013 στην Λάρισα.
Την επόμενη εβδομάδα τα παιδιά θα αρχίσουν να δουλεύουν τις ερωτήσεις που θα υποβάλουν στους παλιούς απόφοιτους.
Ο κατάλογος των αποφοίτων δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα. Σκεφτήκαμε να προεγγίσουμε δημόσια πρόσωπα, παλιούς καθηγητές και ανθρώπους που δραστηριοποιούνται σε δάφορους τομείς της κοινωνικής ζωής.
Το blog θα ενημερώνεται κάθε εβδομάδα με τις εξελίξεις γύρω από την δημιουργία του video. Θα ανεβάζουμε και το υλικό των συνεντεύξεων κάθε φορά που θα τελειώνουμε την επεξεργασία.
Περιμένουμε και τις απόψεις όσων έχουν τελειώσει το 1ο Λύκειο για το πως είδαν την μαθητική ζωή τους και πως αυτή επηρέασε με κάποιον τρόπο τις μετέπειτα επιλογές τους.
Σε αναμονή λοιπόν...
Άρης Χατζηγρίβας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου