Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Ξεκινάμε... Στα πλάισια του μαθήματος επιλογής της Γ΄Λυκείου "Πολυμέσα - Δίκτυα" αποφασίσαμε με τους μαθητές του Γ1 τμήματος να φτιάξουμε ένα video που θα καταγράφει τις απόψεις παλιών αποφοίτων του 1ου Λυκείου Λάρισας καθώς και τις απόψεις των τελειοφοίτων μαθητών. Κάπως έτσι γεννήθηκε και ο τίτλος καθώς 13 είναι οι μαθητές του τμήματος. Λεπτομέρειες σε λίγο καιρό... Άρης Χατζηγρίβας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου